روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیار حقیقی هفته معلم را تبریک گفت X نظرآقا سلام X پایگاه اطلاع رسانی X هفته معلم X شورا X تبریک X نظرآقا سلام - علی زیرایی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار حقیقی هفته معلم را تبریک گفت

  • 1:39
  • 187  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش کردگاری را سزاست که نور آسمانها و زمین است، خداوندی که قلم را آفرید و به انسان نوشتن آموخت ، خداوندی که انسان را به زیور عقل و اندیشه و تفکر آراست و او را در پرتو عنایت و هدایت خاص خویش به صراط الهی رهنمون نمود.
درود و سلام فراوان ما نثار معلمی باد که با هر سخنش روح و جان می گیریم و با شنیدن کلامش پرواز می کنیم و به بلندای انسانیت رهنمون می شویم .
معلمانی عزیزی که نوای راستین وحی الهی "نون وقلم " و حلاوت جان پرور حکم الهی "اقراءباسم " را به جان قرین میدارند شایسته تقدیر و تشکرند..
سالروز شهادت استاد علامه آیت الله شهید مرتضی مطهری،روز تجلیل از مقام ارجمند استاد و معلم ، یاد آور شکوه و عظمت مردان و زنان پاک باخته ای است که در عرصه های تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید، فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و همه معلمان شهید ، اسوه های ایمان ، آیه های ایثار که دلاورانه در میدانهای نبرد ارزشمندترین درسها را به همگان آموختند بویژه شهید فرهنگی ارجمند اسماعیل رزمجو که با تاسی از رهنمودها و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه منشاءبزرگترین خدمت ها به کشور و اسلام بوده اند
به روح ملکوتی همه آنها درود می فرستم و هفته معلم را به همه فرهنگیان عزیز سراسر کشوربخصوص جامعه بزرگ فرهنگی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )اعم از شاغل و باز نشسته تبریک و تهنیت و تشکر عرض می نمایم
و به معلمان نمونه مرکز دهستان زیراه (نظرقا )آقایان اضغر نامجو ،حسین حیدری و خداداد ستوده که با تلاش مضاعف خدمات شایانی به نظام تعلیم و تربیت کشورداشته اند تقدیر و تشکر میکنم .
 
امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب بنام سال "دولت ،ملت همدلی و همزبانی "نامگذاری گردیده است شاهد حرکت جامعه بشری در مسیر صلح،عدالت ،آزادی و معنویت باشیم . من الله توفیق

رئیس شورای اسلامی روستای نظرآقا
محمود بازیار حقیقی
 
 
 
 

مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.