روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سه بازیکن نظرآقایی به تیم استقلال دالکی پیوستند X فوتبال نظرآقا X تیم امید نظرآقا X تیم کشاورز تل سرکوب X ورزش در روستای نظرآقا X هیئت فوتبال دالکی X اخبار رو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سه بازیکن نظرآقایی به تیم استقلال دالکی پیوستند

  • 1:35
  • 357  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام ،

سه بازیکن نظرآقایی با تیم فوتبال استقلال شهر دالکی به توافق نهایی رسیدند و فصل جاری پیراهن این تیم را بر تن خواهند کرد. خبرنگار نظرآقا سلام از پیوستن سه بازیکن نظرآقایی به تیم استقلال دالکی خبر داد.

خبرنگار ما اضافه کرد: شهرام ، بهرام و عبدالله رزمجو  سه بازیکن نظرآقایی روز گذشته با حضور در هیئت فوتبال شهر دالکی با عقد قراردادی یکساله رسمآ به تیم استقلال این شهر پیوستند و در فصل جاری برای این تیم به میدان خواهند رفت. شهرام رزمجو فصل گذشته برای تیم کشاورز تل سرکوب بازی می کرد. همچنین بهرام و عبدالله هر دو با تیم امید نظرآقا قرارداد داشتند.

 

شهرام رزمجو

شهرام رزمجو بازیکن فصل گذشته کشاورز تل سرکوب

عبدالله و بهرام رزمجو

بهرام و عبدالله رزمجو بازیکنان فصل گذشته امید نظرآقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 13:06
    تیم های ولات روز به روز بیشتر از هم می پاشند واقعا باعث تاسف هست که بازیکنان خوب ولات اهمیت داده نمی شود و به تیم های خارج روستا روی می آورند و بازی می کنند واقعا حیف هست این همه استعداد بر باد فنا می رود.
    دیگر امیدی به برگشتن اوج فوتبال نظرآقا نیست خبرهای دیگری از پیوستن بعضی از بازیکنان دیگر روستا هم به گوش می رسه که تیم امید هم که چند سالی هست خوب کار نمی کنه همین هم منحل می شه
    لطفا از نقل و انتقالات آینده هم خبر بزارید
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.