روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سوژه های عکس خبری خود را برای ما بفرستید X نظرآقا سلام X عل یرزمجو X خبرنگار X خبر X سوژه X عکس X فیلم X رویداد X واتساپ X ارتباط با سایت نظرآقا سلام X مرکز د

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سوژه های عکس خبری خود را برای ما بفرستید

  • 23:44
  • 310  بازدید

 

همولاتی گرامی

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام بعنوان جامع ترین رسانه ی روستای نظرآقا از تمامی همولاتی ها درخواست دارد تا موضوعات و تصاویر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، ورزشی و همچنین رویدادهای گوناگون نظرآقا را در قالب گزارش و خبر به تنها سایت رسمی این روستا ارسال نمایند .

نظرآقا سلام مشتاقانه از ارسال مقالات، مطالب گوناگون، اخبار، گزارش، عکس های خبری در تمام زمینه ها، موضوعات تحلیلی، سوژه های خبری و… توسط شما عزیزان استقبال می نماید.

 

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام - واتس آپ - جمیل 

از اکنون برای انعکاس مشکلات و کمبودهای نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) و همچنین نیازهای آنان و درخواست شان از مسئولین می توانید عضوی از همکاران سایت باشید و به عنوان خبرنگار افتخاری سایت با ما در تماس باشید. 

از این پس می توانید متن نوشتاری و یا عکس و فیلم های خبری و گوناگون خود را به پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، ارسال نمایید تا پس از تأیید مدیریت سایت، خبر مورد نظر با اسم شما در این سایت منتشر شود.

متن نوشتاری و یا عکس و فیلم های خبری و گوناگون خود را از طریق واتساپ، جیمیل و یا نظرات سایت برای ما ارسال نمائید:

ارتباط با مدیر نظرآقا سلام(علی رزمجو): 09179059380

شماره واتساپ(علی رزمجو): 09175281701

شماره واتساپ و تماس(علی زیرایی): 09173750549

جیمیل: nazaraghasalam@gmail.com

 ایمیل: aliziraee@gmail.com

به خاطر داشته باشید که خبرهای ارسالی خود را حتما با ذکر نام و نام خانوادگی خود برای ما ارسال نمایید و در صورت درخواست شما از فاش نمودن نامتان خودداری خواهیم نمود.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.