روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیار حقیقی: 24 خرداد سال 92 یادآور حماسه عظیم سیاسی ایرانیان بود X محمود بازیار X شورا X 24 خرداد X نظرآقا سلام X علی رزمجو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار حقیقی: 24 خرداد سال 92 یادآور حماسه عظیم سیاسی ایرانیان بود

  • 13:01
  • 280  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
حمد و سپاس از آن خداوندی است که خوان نعماتش را برای تمامی مخلوقاتش گسترانیده و با اقرار بر
"کتب علی النفسه الرحمه " از منعم ساختن هیچ موجودی مضایقه نفرموده و یقینا نیز راس المثل معطیات پروردگار متعال را می توان اعطای شایستگی خدمتگذاری به بشریت دانست .
24 خرداد سال 1392 یادآور حماسه عظیم سیاسی ایرانیان بود که با حضور گسترده ، همه جانبه و با شکوه در انتخابات ریاست جمهوری و در لییک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و بادرک آگاهی و در پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و حفظ ثبات ،اقتدار و عزت کشور ،موجب مشارکت بالای مردم و پیروزی مشی اعتدال گرایی در ایران اسلامی شدند.
شور و شوق وصف ناشدنی مردم فهیم ایران در 24خرداد ،روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را تجلی بخشید و یکبار دیگر عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.
مردم شریف و شهید پرور نظرآقا نیز همدوش با سایر مردم ایران در خلق این حماسه بزرگ نقش بی بدیلی ایفا نمودند و بار دیگر پای بندی خویش را به اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.چه زیباست ترنم روح بخش آگاهییتان و چه فرح بخش است حضور پر شورتان در آوردگاه حق ،درود بر این شعور و حضور انقلابی که منجر به تحولی عظیم در کشورمان گردیده است ،شما مردم نجیب و شریف نظرآقا روزی را در سالشمار تاریخی ایران ثبت کردید که نتیجه آن وحدت ،همدلی ،همگرایی،وفاق ملی و افزایش امید و امیدواری در جامعه است .
اینجانب ضمن شکر گذاری به درگاه ایزد منان فرا رسیدن 24 خرداد ماه سالروز پیروزی شکوهمند دولت تدبیر و امید در انتخابات سال 92 را به همه دولت مردان و ملت بزرگ ایران اسلامی بخصوص مردم نجیب و شجاع مرکز دهستان زیراه (نظرآقا ) تبریک عرض نموده ،امید به آن داریم در سایه سار مساعی بی دریغ این دسته از خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در تحت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) رقم می خورد ایران اسلامی روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و توسعه و آبادانی بیش از پیش این مرز و بوم باشند.
 
من الله توفیق
 محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 1:29
    باور کنید دیگه داره حالمان بهم میخورد از این پیامهای مسخره جناب استاد بازیار.

    دولت روحانی چه گلی به سر مردم زده؟ مگه وضعیت این روز روستاهامون رو نمیبینید؟
    آقای بازیار، ظاهرا مثل ما کشاورز نیستید.رکود کشاورزی ما را داغان کرده است.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.