روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X کیک تولد 3 سالگی نظراقا سلام بدست مدیر مسئول اتحاد جنوب برش خورد X اکبر صابری X تولد 3 سالگی نظرآقا سلام X پایگاه X علی رزمجو X نظرآقا سلام X تصاویر X عکس X ج

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کیک تولد 3 سالگی نظراقا سلام بدست مدیر مسئول اتحاد جنوب برش خورد + تصاویر

  • 15:17
  • 645  بازدید

 

نظرآقا سلام _ اکبر صابری مدیر مسئول هفته نامه اتحاد جنوب و سایت اتحاد خبر به مناسبت سالروز سومین سال فعالیت پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام در بین خبرنگاران و فعالان این پایگاه با بیان اینکه با مرکز دهستان زیراه و خصوصا فعالین اجتماعی و سیاسی نظرآقا سالیان درازی است که آشنایی دارم ،افزود: نظرآقا مهد پرورش شخصیت‌های برجسته علمی و دینی در استان و حتی کشور است که می توان از جمله آنان به حجت الاسلام شیخ حسین رزمجو، شیخ اصلاحات استان اشاره کرد.

آقای صابری در بخشی از صحبت هایش ضمن بیان اینکه افتخار میکنم در جمع خبرنگاران نظرآقا سلام هستم و با تاکید بر مثبت بودن عملکرد پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام با گذشت 3 سال از عمر فعالیتش ،گفت: با برسی رتبه استانی ، کشوری و جهانی نظرآقا سلام جایگاه بسیار خوبی دارد مشخص می شود که این پایگاه با عوامل جوان خود در آینده نزدیک حرف های بزرگی در عرصه خبر همراه با صداقت ، خواهد داشت.

وی خطاب به خبرنگاران جوان نظرآقا سلام با تاکید بر صداقت در امر خبر نویسی ، افزود: پیگیری کشف واقعیت های جامعه و سبک سنگین کردن آنانی که مدعی حرف های ویژه هستند بر عهده ی خبرنگاران است، والا آگهی چاپ کردن و گزارش های اداری رکن روابط عمومی ها است نه رکن دموکراسی.

صابری در ادامه خاطراتی در مورد چگونگی تاسیس هفته نامه اتحاد جنوب را بیان کرد و اضافه نمود : در سال های 76 و 77 قائل شدن تبعیض آشکارا میان برازجان و بوشهر به ویژه در رسانه ها، احساسات مرا بر می انگیخت ؛ از همین رو، برای مقابله با این تبعیض اوایل سال ۷۷ بود که مصمم شدم نشریه ای را در برازجان راه اندازی کنم، اما احساس می کردم که در این راه نیاز به یک دوست و همراه دارم. به همین دلیل برای همکاری به یکی از دوستانم مراجعه کردم و این مساله را با او در میان گذاشتم که وی در جوابم گفت فضای برازجان برای فعالیت رسانه ای مناسب نیست و بنده نیز بابت این مهم به ایشان اسرار نورزیدم و کنار کشیدم. اما دغدغه داشتن این موضوع همواره همراهم بود و رهایم نکرد تا اینکه اواخر آذرماه ۷۷ بار دیگر مقصودم را با دوستم مطرح کردم که این بار او هم با من موافقت کرد و در دی ماه همان سال با مراجعه به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پی گیر کار شدیم. ابتدا قرار بود که یکی از ما مدیر مسئول و دیگری صاحب امتیاز باشد، اما وی در روند کار ترجیح داد که مسئولیت رسمی در نشریه نداشته باشد و صرفآ با حمایت از من به همکاری خود ادامه دهد و در نتیجه من، هم مدیر مسئول و هم صاحب امتیاز اتحاد جنوب شدم. بعد از گذشت حدود چهل و پنج روز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز موقتی صادر کرد تا نشریه با عنوان ((اتحادجنوب)) و به صورت هفتگی پیش شماره های خود را منتشر کند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور جوانان نظرآقایی در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی خصوصا در امر خبر و رسانه و بیان اینکه هرجا صحبتی از خبر و خبرنگاری باشد با جان و دل استقبال می کنم، قول مساعد جهت همکاری و همراهی اتحاد خبر با نظرآقا سلام را دادند. این فعال سیاسی و اجتماعی در قسمتی از صحبت های خویش به بیان تجربیات و راهکارهایی در فعالیت خبرنویسی پرداخت و متذکر شد : همیشه افراد ناآگاه تر، پرمدعاتر بوده و تیغ های تیزی دارند در حالی که خبرنگاران و سردبیران واقعی که حرف مردم را می زنند، توسط خود مردم حمایت شده و با اراده خدمات خوب به مردم، شریک لقمه ی حلال آن ها می باشند، چرا که عامل پیشرفت جامعه و آسودگی مردم، البته در جامعه ی موفق، خبرنگاران اند.

وی تاکید کرد : خون شهیدان و سیره امام خمینی (ره )، میراثی است که باید با عقل نگه داشته شود و بر ما است که نگذاریم بعضی افراد در هرلباسی و هر مقامی ، با ندانم کاری و مقصر انگاشتن دولت و به کام خود، کشور را به جایی بکشانند که دیگر جایی برای تأسف خوردن هم نداشته باشیم. بعضی اشخاص با قصد پیشبردن اهداف خبیثانه و پیروزی حذب مورد نظرخود در عرصه های مختلف سیاسی ،خود را در لباس خبرنگاری جا زده اند و با ظاهر فریبی و عوام فریبی ،سعی در پیشبرد اهداف دارند، به آنها متذکر می شوم ،باید سجاده ی خبر و خبرنگاری را ببوسید و برای آن ارزش قائل باشید، چون پا بر جایی نهاده اید که رکنی از دموکراسی است.

در پایان این برنامه، خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام لوح سپاس و هدایائی را از دستان آقایان اکبر صابری مدیر مسئول (سایت اتحاد) ، بازیار حقیقی ریاست محترم شورا و مهندس موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه دریافت نمودند.

 

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

محمود بازیار حقیقی

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

اکبر صابری

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

سید قاسم حسینی

مراد رزمجو

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

اکبر صابری

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

سید محمود موسوی نژاد

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

شاپور رزمجو

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام - اکبر صابری

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

تولد سه سالگی نظرآقا سلام

عکس: حسین استوار



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 14:50
    با سلام
    با عرض خسته نباشيد خدمت كليه همكاران محترم.
    خيلي دوست داشتم من هم در اين جلسه شركت كنم.ام به علت گرفتاريهاي شغلي نشد. اما اميدورام انچه در اين جلسه مطرح شده باعث پيشرفت و استاندارد شدن روز افزون اين وبسايت خبري شود.
    با تشكر
  • 9 سال پیش - 0:49
    تبریک به خبرنگاران و دست اندرکاران پایگاه نظرآقا سلام. بخاطر تولد سه سالگی. پایگاه اطلاع رسانیتون،و بابت انتخاب. شایسته مهمانتان، مرد بزرگ دشتستان جناب حاج اکبر صابری ،مرد نترس و شجاع. دشتستان.،درود بر همه فعالان. وزحمتکشان عرصه رسانه ،موفق و سربلند باشید.
  • 9 سال پیش - 18:04
    اکبر صابری نه هم که می خواس مسول حوزه برازجون بزنه اما بچه بسیجیل سرجاش نشوندنش.شمانم خوتونه مسخره کردینه با حمایت از اصلاح طلبان حامیان قتنه 88.یادتونه خو نه؟کشور بگند کشوندن
  • 9 سال پیش - 17:40
    سلام
    خدمت تمامی دستندکاران این وبسایت معتبر
    با دیدن این عکس خیلی خیلی احساس غرور کزدم
    و واقعا خوشحال شدم اینشالله به امید جهانی شدن سایت بزرگ نظراقا سلام
    البته تولد سه سالگی رو هم تبریک میگم
    فکر میکنم باید یه خدا قوت جانانه به پسر دایی عزیزم آقا علی رزمجو بگم چون با خیلی زحمت های فراوان و خیلی داستانهای فراوان توانست این سایت را همیشه در اوج نگهدارد
    بازم از همینجا تشکر و قدردانی از ایشون را دارم
    و امیدوارم بازدید کنندگان عزیز از این تاریخ بیشتر و بیشتر از سایتی که در دل روستا با خیلی مشکلات دستو پنجه نرم میکند این سایت را حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت حمایت جانانه بکنند
    به امید موفقیت های بیشتر
  • 9 سال پیش - 17:29
    جای بسی خرسندی دارد که امروز شاهد حضور بزرگان و روشنفکرانی چون آقای صابری در سایت نظرآقا سلام هستیم که این نشان از پیشرفت و شناخته شدن سایت نظرآقا سلام در استان است. واقعآ کار بیادماندنی و زیبایی انجام دادید. انشاالله که روز به روز شاهد شکوفایی مرکز دهستان زیراه در منطقه و استان باشیم.
    تولدت مبارک ؛ نظرآقا سلام
  • 9 سال پیش - 16:34
    حمایت افرادی با گرایش مشخص سیاسی از این وبلاگ، دلیل انعکاس اخبار خاص و حمایت ‌از شخصیت‌های خاص سیاسی را در این سایت وبلاگ‌ مانند نشان می‌دهد.

    کاش خود را وابسته به جریان سیاسی خاصی نمی‌کردید. البته شاید دلیل اصلی آن، عدم شناخت شما از جریانات و شخصیت‌های سیاسی باشد که ناخودآگاه در آن گرفتار شدید.
کد امنیتی رفرش

عنوان باکس

هیئت سیدالشهدا روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.